Увійти
Виберіть країну: ua
Виберіть мову: ua

Етичний кодекс консультанта

ЕТИЧНИЙ КОДЕКС консультанта

(Ред. Від 01.06.2021 р)



Етичний кодекс Консультанта FORISE GROUP (Кодекс) - це правила і норми, якими повинен керуватися кожен Консультант, який співпрацює з FORISE GROUP. Кодекс відображає не тільки «букву», а й дух закону.


Консультант - це особа FORISE GROUP. Імідж Консультанта, його професіоналізм, мова, зовнішній вигляд, внутрішня культура, чесність, порядність і відповідальність повинні відповідати найвищим стандартам FORISE GROUP.


Консультант не тільки є особою Компанії, але і розділяє цінності, місію і цілі FORISE GROUP.


Кодекс покликаний забезпечувати захист інтересів Консультантів і їх Наставників з метою створення і підтримки позитивної громадської думки про компанію FORISE GROUP.


Всі випадки порушення Етичного кодексу мають наслідки при встановленні факту порушення. Факт порушення встановлюється Етичної комісією. Підставою для розгляду факту порушення Етичної комісією служить звернення Консультантів, співробітників FORISE GROUP, громадян і організацій, а також інші джерела, включаючи інформаційні системи і онлайн-ресурси. За порушення Етичного кодексу застосовуються заходи дисциплінарного впливу від попередження до анулювання реєстрації як Консультанта - відповідно до розділу «Заходи дисциплінарного впливу».



Положення Етичного кодексу



  1. Консультант повинен дотримуватися державне законодавство і Правила бізнесу FORISE GROUP, неухильно дотримуватися Положень цього Кодексу та інших документів FORISE GROUP.
  2. Консультант не має права залучати в свою структуру Консультантів з структур інших Консультантів FORISE GROUP, перереєструвати Консультантів всередині своєї структури.
  3. Консультант повинен формувати позитивну репутацію FORISE GROUP, правдиво презентувати інформацію про продукти, Плані винагород, умови співпраці і інших аспектах, що стосуються FORISE GROUP. Неприпустимо застосовувати вводять в оману, обманні або нечесні методи продажів для залучення нових Консультантів. Представляючи продукцію, План винагород і умови співпраці з FORISE GROUP, Консультант керується тільки тією інформацією, яка представлена ​​в офіційних документах FORISE GROUP, презентує тільки ті види доходів і властивості продукції, про які офіційно повідомляє FORISE GROUP. Неприпустимо перебільшувати позитивні властивості продукції і привабливість бізнесу для Консультантів.
  4. Консультант не має права зловживати довірою, використовувати в своїх інтересах стать, вік, стан здоров'я іншого Консультанта, а також недостатнє розуміння або знання цим Консультантом російської мови.
  5. Консультант ставиться з розумінням до відсутності досвіду ведення бізнесу у інших Консультантів і допомагає їм у таких випадках.
  6. Консультант повинен поважати недоторканність приватного життя, дотримуючись правил ділової етики, встановлення контактів по телефону, мессенджерам, соціальним мережам і іншим засобам зв'язку в коректній формі і в прийнятні годинник.
  7. Консультант повинен утримуватися від тиску на потенційних Консультантів і негайно припиняти презентацію продукції і бізнесу на вимогу Консультанта, поважаючи його право самостійного прийняття рішення про цінності представленої інформації і про співпрацю з FORISE GROUP.
  8. Консультант повинен ставитися з розумінням до потреб і вимог Консультантів, оперативно реагувати на скарги та претензії Консультантів, керуватися процедурами обміну і повернення, передбаченими документами FORISE GROUP.
  9. Консультант не має права обмежувати права і інтереси людей, з якими він веде бізнес і обмежувати їх в отриманні прибутку.
  10. Консультанту заборонено як самостійно, так і в змові з іншими Консультантами маніпулювати реєстрацією Консультантів, Планом винагород, промо та акціями, в тому числі: реєструвати Консультантів без їх відома і згоди, реєструвати Консультантів в структуру іншого Наставника без їх відома і згоди, штучно формувати свою структуру або структури своїх нижчестоящих Консультантів, перерозподіляти товарообіг усередині структури і т.д.
  11. Консультант не має права використовувати Консультантів FORISE GROUP (як зі своєї структури, так і з структур інших Консультантів) для поширення будь-якої іншої продукції, просування послуг і рекрутування в інші Компанії, які застосовують принципи мережевого маркетингу і прямих продажів (залучення людей в ієрархічно вибудувані багаторівневі структури , отримання комісійної винагороди за обсяг проданих за допомогою цих структур товарів або послуг і т.д.).
  12. Консультант має право співпрацювати з Компанією, поєднуючи цей вид діяльності з іншими. Консультант, що досягли кваліфікаційного рівня ELITE MANAGER і вище, має право співпрацювати з FORISE GROUP, поєднуючи цей вид діяльності з іншими, за винятком співпраці з компаніями, що застосовують принципи мережевого маркетингу і прямих продажів.


Заходи дисциплінарного впливу



Порушення положень цього Кодексу тягнуть за собою застосування до порушника заходів дисциплінарного впливу, аж до безстрокового анулювання реєстрації як Консультанта FORISE GROUP.


Заходи дисциплінарного впливу вказані в порядку збільшення відповідальності (від менш суворого до більш суворого) і можуть застосовуватися як окремо, так і спільно. Компанія залишає за собою право визначати міру дисциплінарного впливу в залежності від масштабу порушення Положень і завданих збитків.


  1. Попередження (письмовий та / або усне) виноситься при незначному порушенні, що не призвело до фінансових, репутаційних та інших наслідків для FORISE GROUP.
  2. Блокування участі в акціях Компанії, отримання призів та подарунків.
  3. Обмеження доступу до інформації про повну або часткову організаційній структурі в Особистому кабінеті Консультанта на сайті FORISE GROUP.
  4. Фінансові заходи: штраф (шляхом списання з віртуального рахунку Консультанта сум на покриття збитків), позбавлення одного або декількох видів бонусів, зменшення розміру поворотної знижки, утримання виплати бонусів за період, блокування віртуального рахунку Консультанта.
  5. Передача структури (однієї або декількох гілок Консультантів) вищестоящому Наставнику або іншому Наставнику.
  6. Тимчасове блокування реєстрації, включаючи купівлю продукції, реєстрацію нових Консультантів, списання коштів з віртуального рахунку і т.д.
  7. Анулювання реєстрації (з правом нової реєстрації або без права нової реєстрації) з передачею структури вищестоящому Наставнику і обнуленням нарахованих бонусів, призів і подарунків.

Код підтвердження

Введіть пароль


Підтвердження реєстрації

Підтвердження наставника

Підтвердження реєстрації

Оцініть наш сервіс

Оцініть наш сервіс

Оцініть наш сервіс

Оцінка успішно відправлено

Вхід

Відновлення паролю

Відновлення пароля успішно

Повідомлення успішно відправлено

Зверніться до нас з питанням!

Зворотний дзвінок

Поля відмічені * обов'язкові для заповнення

Натисніть на кнопку «Замовити дзвінок», ви погоджуєтеся з Правилами обробки персональних даних

Опитування про якість обслуговування

Успіх!

У Вас незавершена покупка

У Вас незавершена покупка

Ваш населений пункт

Наявність товарів

Хочете стати Консультантом?

Скасування замовлення

Оплата замовлення

Повідомити про наявність продукту

Товару немає в наявності

Відправка посилання на оплату

Отримання замовлення